tik tok


Friday, January 14, 2011

single suda

nie lah bukti y aku dan dia da putus.
hubungan kami tak lama pun.

setelah 2taon 1bulan 2mnggu 6hari kami couple n putus pada 9.1.2011 pukul 12.38p.m kami berpisah d atas sebab2 tertentu.aku tak paksa ko pun nak couple ka tak ngn aku da ko nak putus aku bagikan.maybe salah aku maybe salah ko gak kan walauapapun aku tetap HAPPY ngn ko tq for everything,halalkan semua y ko da bagi kat aku ek.sory ek ak mnx maap ngn ko ak tao ak byk wt salah ngn ko tapi salah aku tak de la besa mane cume aku nie terlalu kuat ......... ngn ko sebab ko ngn membe2 PEREMPUAN ko,ko elok j bek j layan ny ngn ak awek ko sendiri cam ap2 j tapi aku still ley saba lagi ngn ko sb aku SAYANG ko.suda2 apa aku merapik2 nie cite lama tak perlu ungkit2 lagi.wat sedih leleh2 j watpe.ap y aku nak sekarang aku nak study j taknak tangkap2 CINTAN da.kalau ada jodoh ada la sekarang nie aku still happy cam dulu.pesanan aku untuk ko aku harap ko benti la MEROKOK tuh bukan dapat ap pun ASAP j ko dapat beb wat sakit badan  sendiri y tanggung aku tak ley jaga ko da ko cari la AWEX y betoi2 ley jaga ko,pandai amik ati ko,setia ngn ko(ak setia ngn ko),ak harap ko jumpe awex y lg bek dri aku n y sayang ko lebih.aku still doakan ko supaya ko BERUBAH aku nak sangat ko berubah wahai kawan a.k.a ex ak.sory ek aku still simpan gambar2 ko tunggu aku da ada y len nnt la bru aku padam ko dalam hidup aku ek.lg satu biarlah gambo ko still kt blog aku nie nanti aku padam.sy mnx maap la ek sekali lagi hanya tinggal kenangan j la kisah kita.ap2 pun aku still ingat ko ai shiteru,sarang hae yo,wo ai ni,te amo,mahal kita n ilysm beb ;) untuk yang terakhir kali.da kawen nanti jangan lupe jemput aku ea.pasnie takde da orang nak JELES2 kat ko lagi ko ley hidop dengan aman tanpa gangguan aku.sory la kalau aku terngata2 ko.mnx maap sgt2.harap ko maapkan aku.ap2 pun kite still kawan beb.cukup la sampai nie j aku story mao tao lebih lanjut hubungi aku ek.HAHA
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...