tik tok


Saturday, January 8, 2011

lelaki

lelaki ouh lelaki.macam mane ek nak cari lelaki y baik dalam dunia nie ea.aku bole baik ngn sorg lelaki tuh kalau dy bole layan aku dgn baik.macam2 lelaki da aku jumpa aku kenai macam2 ragam dan peragai gak ak da jumpa.banyak nya y ak da jmpe smua nya ok n terlebih ceria la sb knai luaran j y belakang2 tak tao la cam ner.lelaki mmg semua nya nakal dalam nakal tuh ad y baik kot.aku seronok dapat mengenali korang2 y bernama lelaki.haha.mane y pena bahagia kan aku tuh thanx la ea.mane y tak pena lg tuh taon depan n depan2 lg masih ada(tak de la main2 j gurau2).HAHA.peragai lelaki y sukar perempuan fahami.kadang2 ok kadang2 pelik.perlu kan sikap y bersabar untuk berhadapan ngn lelaki byk cabaran nya.kena byk2 bersaba la.tuh j kot.apa y aku merapik nie ntah.


ciri2 lelaki idaman aku.haha.cam ley dapat j pun.
  • mesti la beriman,solat tak tinggal
  • hormat kedua org tuanya ibubapa
  • baik
  • prihatin
  • pandai jaga hati
  • romantik
  • jujur
  • setia
  • paham aku
  • terima aku seadanya
  • boleh bahagiakan aku
  • menghargai
  • dan pikirlah sendiri
saya saya mintak maap ea.jangan terasa tak mengata siapa2 pun.just nak menaip saje.sory beb.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...