tik tok


Friday, January 7, 2011

first day

terasa seronok mase hari pendaftaran 2.1.2011.cek on9 name aku tak tersenarai pun untuk dapat kolej.bila aku sampai aku pun nak g kaunter la nak amik borang untuk NR la(sb aku xdpt kolej) tapi aku tergerak hati untuk melihat name d papan kenyataan tetibe name aku pun ada rasa cam mimpi pun ada.alhamdulillah la sb dapat ;) atas sekali pulak tuh mmg ley kurus la aku pasnie cam bole j aku nie kurus.HAHA.dala aku tak kemas satu pun lagi sb aku pikir aku tak dapat kolej so MALAS la aku nk kemas2 ap2.bila abis j pendaftaran aku pun g la tengok bilik nak cop katil punya pasal.beria j ak cop2 katil padahal tido kat bilik orang lain.haha.hapekah aku nie senget j kn.saba j la ek dapat roomate cam aku nie.hari kedua di uitm kelas pun bermula la seperti selalu tak ley da bangun2 lewat nie kelas semua pagi terasa cam budak sekolah balek j aku merindui zaman sekolah .haha.dalam keseronokan melanda ad juga y tak seronok nya terpisah ngn membe2 y lama besh sekelas ngn korang2 semua.sem nie cam tak besh j ak ngn nisa tak ley nak masok ngn dak2 kelas baru la.depa cam pulau kan kteorg j,aku nak kelas y dulu balek.y tak seronok nya lagi aku ngn nisa daftar kelas sama2 tapi bila aku g j fakulti nama aku kat kelas la aku berpisah la sekejap ngn nisa selamat tak lama.aku pun sorg2 j la mcam org tak betoi j.tapi besh gak kelas tuh sb tak belaja pun lg.haha.aku pun da malas nak berjalan aku lepak la sorg2 kt foyer pastu ada la sorg mamat nie dtg tny aku, nak aku temankan ka?aku pun senyum j la ttbe dok kat depan aku.ada ka mmbe2 mamat tuh ckp aku nie awex dy.aku mmbe dy j la wey.punce aku takot nak sembang n lepak ngn ko lg ZANY oii.jgn mara ea zana.abis da cite nie.malas nak cite lg kang tak abis pulak.HAHA.
5.1.2011 aku seronok sgt2 korg jemput aku g party baling2 tepung n main krim muka y berwarna coklat dan sgt sdp.haha.da lame tak lepak ngn korg.seyes aku rindu korg <3.sem nie kte da tak satu kelas tak besh nya,tak ley da menggila cam dulu ngn korg ;( tp takpe la kte still satu fakulti lg n blh la jumpa,lepak2,makang2 n jalang2 sama2 cam dulu ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...