tik tok


Saturday, January 1, 2011

sempena tahun baru

Tahun baru semua nak baru la,blog pun nak baru la.haha.kalau boleh PAKWE pun nak baru.takde la just kidding aku SETIA pada satu larh wey.31/12 sambut beshday pakwe(sambut ka pun.haha)cuma hantar cupcake je kat dia (saya harap awak suka) sebab dia sibuk sangat tapi takpe la dapat juga jumpa awak kejap pun jadi larh lepas juga RINDU saya. happy birthday b.ilysm ma dear.sory awak saya tak tao nak bagi apa kt awk.saya mintak maap ;) saya harap kita takde gadoh2 dah macam dulu.saya nak awak happy dengan saya.kita sama2 ubah peragai kita nak tak.dari baik ka yang LEBIH baik.supaya kita menjadi lebih matang dan berfikiran lebih positif.okey kan .


AZAM baru nak berubah nak merajin kan diri untuk mengadap buku2,belaja rajin2 dan semua nak berubah menjadi lebih baik.esok bermula larh hidup baru.hari pendaftaran akan bermula esok betapa malasnya aku untuk menjejakkan kaki ke U kembali setelah bercuti.akan start lah sem yang baru di tahun yang baru.selamat belajar semua dan semoga kita berjaya di dunia dan di akhirat.supaya belajar dengan lebih bersungguh2 lagi ea kawan2 dan termasuk la aku sekali  ;)


akhirnya siap juga blog aku nie dari hari tu nak buat tapi tak buat2 pun,bila dah buat padam,pastu buat balik jadi tercipta larh nie blog.tempat untuk aku merapik lagi meraban lagi menyenget.HAHA.SUKAHATI aku la ek nak tulis apa kat blog aku nie.kalau tak suka tak payah larh mengunjungi blog aku nie ea.kekejaman berlaku.haha.apa la yang aku mencarot kat sini entah.sory lah ek kalau tak besh tapi rasenya memang tak besh langsung almaklum lah baru menjinak2kn diri kat blog nie ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...