tik tok


Saturday, January 15, 2011

Berubah

ramai cakap aku da berubah.yeke aku da berubah dari segi apa tuh .aku blur di sini.HAHA.dyorang cakap aku tak macam dulu da.HAPEKAH ? aku rase same j aku y dulu dan aku y sekarang.maybe sebab aku da jarang TEXT korg(aku cuma malas j nk membalas text korg aku pun tak tao la asal y aku hanya balas text ex aku j,dy cakap jangan text laki len aku tak balas la text laki len ner ntah dyorang dapat NO aku jumpe tepi jalan pe(sb aku SETIA la ak tak balas sgt text lelaki2),text membe2 perempuan pun aku tak balas betapa KEJAM ny aku sory beb bukan sengaja dan nie juga bukan sebab ex aku y suh ka apa ka tapi aku y wat sendiri takde sape2 y suh ka paksa aku wat cam tuh pun HAHA),da jarang JUMPA korg lepak same2 pun da jarang aku MINTA MAAF wahai kawan2 ku.nanti kita lepak la same2 ek kalau aku tak sibuk.sebab apa lagi ek y aku da berubah bak kata membe2 aku.for your information semua status2 aku kat FACEbuku tuh bukan ny betoi sangat kadang2 aku tension mula la aku tulis merapik meraban semua ad la complete korang tak payah la nak pertikai kat belakang aku asal ngn aku HAK aku sukahati aku la nak tulis apa.so abaikan aje apa y aku tulis2 tuh.kalau betoi pe y aku tulis tuh nak MATI la apa la kalau aku mati susah pe sedekah j la AL-FATIHAH kat aku abis cite.tapi aku pelik nape korang tak gtao aku sendiri y aku da bubah,gtao j la wey bukan ny aku makan orang aku makan nasi cam korang jugak.GARANG sangat ka aku nie sampai korang takot nak gtao aku sendiri.aku BERUBAH maybe sebab awak awak dan awak awak semua.HAHA.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...