tik tok


Thursday, January 27, 2011

LDK & INDUKSI

sangat2 la seronok nya.dapat cuci mata kot.haha.mentang2 aku da single membe2 aku semua tanya dapat ka BF kt ldk tuh.aku hanya mampu tersenyum dan aku cakap dapat la sorang(padahal tak dapat langsung)ada la sorang mamat nie baju merah beg pun merah tak tahan aku minat MERAH ka bro.selamat kao encem.encem ka ? haha.gila suda aku.selepas ldk indaksi pula kompem kena buli terok punya dengan senior2.tolong la jangan buli kami wahai senior2 kami tak sanggup menanggung risiko yang bau busuk2 tuh.tolong la paham senior ku.memang teramat2 lah seronok nya macam2 aktiviti ada yang paling aku tak sanggup nak tunggu tuh aktiviti  penutup yang agak seram tapi tak seram mane lah cuma bau2an j yang melekat di badan aku dengan kawan2 aku.tahniah ea kepada senior2 yang telah merancang aktiviti penutup nie dgn begitu lancar.HAHA.memeng seronok lah lepak2 dengan kakak2 n abang2 senior yang comei2 n encem2.walaupun aktiviti itu memang teramat2 lah BUSUKnya balek teros kena mandi.kalau boleh nak tao jugak apa resepi TELOR y abg2  n akak2 senior baling kt kitaorang itu ek.baunya seperti telor tembelang da la warna KUNING geli dowh dengan bau nya teramat lah WANGI punca pastu kena mandi balek dala tengah2 malam buta,selamat lah ada membe kalau takde punca ak ketakotan seorang diri.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...