tik tok


Tuesday, May 3, 2011

tacing

aku tacing dgn kao la senget.tak abis2 nak sakitkan hati aku kn.aku baik punyerr jaga hati kao n kao.macam nie kao balas kat aku.podah!!!kao takde hati n perasaan tuh la pasal kao wat pandai je masa kao sakitkan ati aku.geram dohh!!macam2 kao wat kat aku kan aku memang terasa gila la dgn ayat2 yg keluar dari mulut kao tuh antaranya aku da kemas da barang2 kao yg bersepah antara meja nie ko xpya ssh2 nk kemas,klu ko ase nk repeat ko balek la.memang vavi kan ayat kao.aku sedihn nagis skli doh kao cakap macam tuh kita kawan dah lama dari sekolah rendah lagi dan yg lg sorg nie pulak xdla baru mana kteorg kenal da lama la gak peragai kao memang tak boleh ubah ka si kedet oii.nyampah pulak aku dgn kao nie sama je dgn minah dekan n ko pn hmpir dekan kn elok la tuh peragai lebih kurang meluat aku.ubah la peragai kao n kao tuh ea.aku ngn lg sorg nie depan je nampak yg kteorg nie sabar belakang xpya ckp la kan.so berubah la wahai sahabat ku si dekan n si kedekut.ingat perasaaan orang len jugak jangan nak pikir perasaan kao je !!!!!!!di tuju kan khas kepada roomate2 aku FAN n SHA.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...