tik tok


Tuesday, May 24, 2011

result

da lama aku tak update ni blog.hari nie aku akan menaip ea.hahaha.alhamdulillah pointer aku okey dari sem lepas.syukur sgt2.thank you ALLAH.aku da berusaha bersungguh2.tak sia2 .alhamdulillah semua lulus.terima kasih kepada PENSYARAH2 yang telah mengajar sehingga aku faham,memberi tunjuk ajar kepada aku,terima kasih juga kepada KAWAN2 aku yang sentiasa berada bersama aku ketika susah dan senang dan telah mengajar aku sehingga aku faham,bantu aku menyiapkan assignment dan sebagainya dan tak lupa juga terima kasih kepada kedua ibubapa n keluarga aku.ALHAMDULILLAH.TERIMA KASIH KORANG ;D I LOVE U larh.aku bersyukur pada mu YA ALLAH.mulai pada saat ini aku berAZAM untuk berubah aku akan BELAJAR dengan lebih TEKUN,BERSUNGGUH2,RAJIN n segala nya akan lebih BAIK supaya dapat KECEMERLANGAN dalam genggaman aku ;D do the BEST, among the BEST.

                         SHOW YOUR TALENT IF YOU WANT SUCCESS !!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...