tik tok


Sunday, April 3, 2011

final

dekat sebulan lebih dah aku tak update entry baru diatas sebab sebab tertentu seperti kelupaan passwordini blog,macam mane lah aku boleh lupe ini password daa apa yang aku ingat hah,isyhh2 terok2 benda kecik pun aku boleh lupe.suda2 habis dah cite pasal lupa password nie sekarang kite cite pasal FINAL pulak ea,ce cite ce cite.hahaha.yeay seronok seronok apa bila final hampir tiba tetapi exam bakal menjelma ouh tidak saya mesti study smart ini untuk mencapai cita2 aku di menara gading.aku memerlukan fokus yang lebih aku tak nak perkara yang sama berulang kembali so aku nak berubah lah nak belajar rajin2 lah sampai pandai lah.sem ini aku paling awal abis exam la 23.4.2011 sampai lah 26.4.2011 mule2 paper CTU151 dan petang pulak paper VCL105.pastu 25.4.2011 pulak paper BEL260 asenya la lupe pulak dan paper akhir pada 26.4.2011 iaitu paper VCL155.pada keesokan hari nya pula 27.4.2011 aku dengan kawan2 plan nak pergi KFC taman maju pastu semua nak berangkat pulang ke kampung halaman masing2 la termasuk lah aku balek rumah lah walaupun dekat tak aa ase apa2 pun kalau naik bas dekat sesangat.HAHAHA.bile final menjelma apa lagi mesti lah aku akan pikir pasal cuti dan cuti.HAHAHA.aku perlu manfaatkan cuti sem aku nanti dengan pelbagai aktiviti yang menarik.plan pertama aku nak pergi berjalan2 dengan roomate2 aku lah jalan2 pergi ipoh lah mula2 aku nak pergi dunia yang hilang la a.k.a lost world of tambun pastu mesti lah shopping moping,da lame tak shopping dengan mereka2 nie.haha.aku akan pasti kan korang akan seronok tapi aku ase korang tak penah ase tak seronok pun keluar dengan aku kan kompem seronok punya tak akan lupa sampai bile2 lah.kan kan kan.suda lah tuh aku da merapik2 j lebih nie.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...