tik tok


Sunday, March 13, 2011

miss u like crazy

asal la dengan aku nie.aku da takde apa2 dengan ko asal aku rindu ko lagi hah.nak kata sayang tuh ada la cikit benci tuh takde asenya kot.suda2 ko pun da ada awex so tak perlu la aku nak rindu2 ko lagi.aku da takde kaco ko kan.hahaha.takde kot aku budak baik aku bukan jenis yang suka kaco laki orang ea dan aku juga bukan jenis perampas ea dan aku setia pada yang satu.pelik2 suda la kami kawan sahaja tak lebih tak kurang.aku nak single j la wat mase sekarang nie da habis belajar baru larh aku pikir pasal lelaki.tolong larh bagi aku lupakan manusia nie dalam hidup aku.suda2 tak perlu ungkit cite yang suda berlalu kini aku suda SINGLE so kita ENJOY hidup pun bebas nak pegi sane sini bila2 pun bole.HAHAHA.sory beb.apa yang penting kita STUDY hard result bagi gempak sampai DEKAN INSYAALLAH.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...