tik tok


Friday, August 5, 2011

GEMUK suda.

lama da kan aku x update blog nie da bersawang pun tapi xpe nie aku nak update HOT n SPICY punye story pasal aku da GEMUK la apa lagi.HAHAHA.ramai yang cakap aku da GEMUK.ok bulan ramadhan nie ak nk diet la apa lagi.balek je kg ckp ak da berisi.jumpe membe pn cakap aku da gemuk.apa nie badan aku suka hati aku la.nyebok apa pasal.takpe2 tunggu la ak diet nanti.aku memang nak kurus x sanggup da asyik kena ngata j.SEDIH tao x !aku nak DIET okey !! sampai xd mood da sikit cakap aku gemok nyampah + sakit hati tau x.aku pun ada HATI n PERASAAN gak.DIET !!! DIET !! DIET !!! nak turun kan BERAT BADAN.aku mesti boleh KURUS  !!gambar kat atas tu membuktikan bahawa aku memang da GEMUK macam orang len2 cakap tu.kan kan.sape sokong bole like n komen.HAHAHAHA.gambar sekarang tu muka j macam tak mandi tapi sebenarnya aku da mandi okey.muka xd mood selepas orang cakap aku da gemuk.SEDIH tu ='(
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...