tik tok


Saturday, February 5, 2011

reunion

hay hay.tq korang sudi menjoin kan diri walaupun bz.sory la kalau rase terpakse g dan sory gak kalau aku memaksa korang untuk g.apa apa pun aku enjoy dengan korang.thanx beb ;) mana yang aku tak banje lagi tuh len kali la ea.bajet berlari2 pulak.haha.walaupun janji MELAYU tapi takpe la korang still nak join.sory beb kalau aku merosakkan majlis tapi takde kot.haha.thank juga kepada manusia2 yang menhadirkan diri dan thanx jugak kepada y plan reunion nie aku isao tak jadi j tapi alhamdulillah semue berjalan dengan lancar.thank kepada penDRIFT2 terHEBAT AKU,NABIL,AZIM,MUZAMMIL,ANAS dan kepada y hadir.AZHA,HADI,AMAR,KAMIL,SHAHRIL,ANWAR.MAWI,ARIF,FARAH,AQIRAH,NADIA,MIRA,FILZAH,AISHAH,WANI,NABILA,FADHILAH,LIANA ak lupe la sape lagi(haha)ase nya da cukup kan.len kali ley wat lagi sebab ramai yang join semalam kalau tak ramai join sory la aku tak nak join korang da.KEJAM gila aku nie.haha nie semua ada lah GIMIK semata2 tapi kalau tak ramai gimik nie bole menjadi betoi.so fikir la ek korang kalau rase aku nie kawan sekelas korang.aku da lama tak jumpa korang lagi pun masa raya ari tuh bukan semua ada pun.nanti kita keluar beramai2 lagi ea tapi aku nak pasti kan semua manusia ada.tiada alasan dari mu ea.haha.pkol 11.25 baru bergerak dari rumah AQIRAH ke TELOK SENANGIN menunggu ketibaan DATO2 bersiap lame sangat al maklum la mekap lame sangat.HAHA.tapi takpe la takde sape pun yang mara cuma aku j da nak HOT tapi tak jadi hot sebab ramai yang join.setelah sampai kami pun cari la port nak melepak2 membaka2 memandi2 memakan2.haha.

lama la jugak lepak kat situ sampai pukul 4 ptg kot pastu bergerak2 la kita orang ke tempat y berLUMUT lepak2 n makan2 ABC sampai la pukul 6.30 pastu bergerak ke MARINA ISLAND lepak n snap2 picca sikit pastu nak hantar ecah ke TELOK BATIK malang nya nasib kami tak bape nak baik TRAFFIC JAM la pulak aku da macam orang GILA dengan FEDUP+TENCION+PENING nya nyampah aku paling tak suka.lame la juga merasai jem roti tuh akhirnya semue membuat keputusan untuk U-TURN balek so aku dala lemah sikit dalam bab2 nak u-turn tempat2 sempit nie tapi di sebabkan ada satu keta depan aku membuat u-turn aku apa lagi mengambil kesempatan dalam kesempitan la join the club.haha.akhirnya semua join membuat join tapi malang nya sama gak jem nya.saba j la dala kaki kepala hotak aku sakit.relax2.pastu gerak pegi taman paya bakau pulak satu keta balik dulu aku nak menunggu bapak ecah nie haa lame bangat deh !!pastu dyorg ajak makang2 minum2 kat kedai mamak sejak bila aku rajin lepak kat kedai mamak nie hah.haha.lame la jugak menunggu bapak ecah nie mama aku da bising2 da hantar2 mesej la call la aku membuat keputusan untuk membalek kan diri aku tanpa memikirkan ecah tuh d sebabkan takot kena marah punya pasal.sory korang aku tinggal kan korang mase korang tengah makang.sory sangat2 jangan marah aku ea korang korang sekalian.haha.apa apa pun aku ENJOY HAPPY SERONOK dengan korang nanti wat la lagi ea tapi yang pasti nya bukan aku yang plan.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...